Τρίτη 21 Απριλίου 2020

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΜΙΚ.


Αγαπητοί γονείς , συνεχίζοντας την επικοινωνία μας,  θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και έστειλαν πανέμορφες ζωγραφιές ή στο μέιλ μας ή στον τοίχο των ευχών και ευχόμαστε και εμείς να βρεθούμε όλοι γρήγορα μαζί γεροί και δυνατοί.  Για περισσότερη ενημέρωση και δυνατότητα άντλησης ποικίλων δραστηριοτήτων προστέθηκαν στη δεξιά στήλη του ιστολογίου ( κάτω από την αρχειοθήκη)  διευθύνσεις  άλλων νηπιαγωγών που αναρτούν  αξιόλογες  προτάσεις και ιδέες δημιουργικής απασχόλησης .Επιλέξτε τις πιο ενδιαφέρουσες για το παιδάκι σας. Εννοείται ότι  θα συνεχίσουμε και εμείς να σας προτείνουμε νέες ιδέες και θα περιμένουμε τις εντυπώσεις σας στο μειλ του νηπιαγωγείου ή σχόλια για τις αναρτήσεις μας. Δυστυχώς η διαδικτυακή επικοινωνία έχει το μειονέκτημα ότι δεν υπάρχει αυτή η άμεση αλληλεπίδραση και ανατροφοδότηση με την δια ζώσης διδασκαλία. Ακολουθεί μια πρωτότυπη και διαθεματική δραστηριότητα:
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
«ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΜΙΚ»
  
     Στο πλαίσιο της δημιουργικής απασχόλησης με τις ευχάριστες στιγμές και δραστηριότητες , θα μπορούσατε, αν και τα παιδιά επιθυμούν, να φτιάξουν ένα δικό τους κόμικ. Ζητήστε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν την αγαπημένη τους εμπειρία από τις μέρες του Πάσχα ( ή οποιαδήποτε θεματική  θέλουν αυτά, ακόμα και ένα φανταστικό γεγονός ) σαν μια μικρή ιστορία που θα συνεχίζεται και θα ολοκληρώνεται σε 3-4 σελίδες. Στη συνέχεια ζητήστε από τα παιδιά να σας υπαγορεύουν την ιστορία. Οι προτάσεις είναι σημαντικό να είναι μικρές και απλές (σαν μικρές φράσεις). Μετά, φτιάξτε μικρά συννεφάκια σε κάθε σελίδα με τη ζωγραφική των παιδιών και μέσα στα συννεφάκια γράψτε με καθαρά και ευανάγνωστα γράμματα τις μικρές φράσεις της ιστορίας που σας είπαν τα παιδιά. Στη συνέχεια μπορείτε να παίξετε ευχάριστα παιχνίδια με τις εικόνες, όπως να τοποθετηθούν στη σωστή σειρά με βάση τη χρονική ακολουθία, να μαντέψουν τι μπορεί να γράφει σε κάθε συννεφάκι και άλλες ιδέες που μπορεί να προκύψουν.  Έτσι, θα απασχοληθούν ευχάριστα και δημιουργικά με δραστηριότητες της Γλώσσας (συζήτηση, δημιουργία ιστορίας), τα Μαθηματικά (σειρoθέτηση των εικόνων με βάση την χρονική ακολουθία), τα Εικαστικά ακόμα και την Δραματική τέχνη, αν θελήσετε χρησιμοποιώντας κατάλληλα αξεσουάρ να δραματοποιήσετε την ιστορία, φτιάχνοντας ένα μικρό θεατρικό δρώμενο. Τέλος, μπορείτε να τοποθετήσετε τις εικόνες με τη σωστή σειρά σ’ ένα εμφανές σημείο (στο δωμάτιο των παιδιών) ώστε να αποτελεί έναυσμα για να παρατηρούν  τις εικόνες, να βλέπουν την ιστορία και να «διαβάζουν», όπως μπορούν, τις λέξεις.
Καλή συνέχεια και περιμένουμε να διαβάσουμε τα δικά σας κομικς.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου