Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2020

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ.)

                                         ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 

                  ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 

                     ΤΑ ΖΩΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ.

ΓΛΩΣΣΑ 
Κατασκευάζουμε ένα γράμμα που το έστειλε ο Αη-Βασίλης στα παιδιά ,τους το διαβάζουμε και με τις οδηγίες μας κατασκευάζουν τα παιδιά ένα γράμμα για να στείλουμε στον Αη-Βασίλη.

  Με πολλή φαντασία , καλικάντζαροι , Αη-Βασίληδες και Νεραιδούλες εμφανίστηκαν στην οθόνη των παιδιών και έδωσαν παιχνιδιάρικη διάθεση στο μάθημα.                                       

                                                         ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 

Με άχρηστα χαρτιά φτιάχνουμε ρολάκια-μπαστουνάκια  και στερεώνουμε πάνω με κόλλα , αστεράκια, σκουφάκια, χιονονιφάδες και παίζουμε με τα παιδιά μετρώντας και γράφοντας αριθμούς.

Φτιάχνουμε ένα ημερολόγιο και μετράμε με τα παιδιά πόσες μέρες μας έμειναν μέχρι τα Χριστούγεννα.
Παρατηρώντας εννοιολογικούς χάρτες συζητάμε για τα πράγματα που πιάνουμε και τις μυρουδιές που οσφραινόμαστε τώρα τις γιορτές. Ζητάμε από τα παιδιά  να μας πουν τις δικές τους εμπειρίες.

ΣΕΙΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ

Βάζουμε ανακατεμένες κάρτες στο μαγνητικό πίνακα και ζητάμε να μας καθοδηγήσουν για να μπουν οι εικόνες από το μεγαλύτερο στο μικρότερο ή από το κοντύτερο στο ψηλότερο .

ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ:

 Συμπληρώνουμε στις μπάλες ενός έλατου τα αρχικά γράμματα από τα ονόματα των παιιδιών.

Με αφορμή το παραμύθι << Η μικρή μπλε ατμομηχανή >> κάνουμε ένα ψυχοκινητικό παιχνίδι με τα παιδιά δίπλα από τις καρέκλες τους. Έχουν ήδη μια τσάντα στην πλάτη με παιχνίδια και το ταξίδι με το τραινάκι της χαράς ξεκινά. Ανεβαίνει , κατεβαίνει, με ευκολία , με δυσκολία, περνά στα χιόνια ..._ ( τα  παιδιά μιμούνται με κινήσεις την κίνηση του τραίνου)...ώσπου τελικά φτάνει στον προορισμό του και αφήνει τα δώρα του για τα παιδιά.( Τα παιδιά αδειάζουν την τσάντα τους και περιγράφουν τα παιχνίδια που κουβαλούσε το βαγόνι τους )

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ. Βάζουμε τις κάρτες πάνω στον μαγνητικό πίνακα και αφήνουμε τα παιδιά να τον παρατηρήσουν λίγα δευτερόλεπτα. Αφαιρούμε κάποια εικόνα και μας βρίσκουν ποιο λείπει.
Διαλέγουμε λίγα στοιχεία και γράφουμε το αρχικό γράμμα . Αλλάζουμε τα στοιχεία και ζητάμε από τα παιδιά να μας πουν τα γράμματα που αρχίζουν οι εικόνες.

ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ : Τα παιδιά γράφουν ευχές πάνω σε μπάλες και στολίδια και τις κολλούν πάνω σε ένα ελατάκι.
Διαβάζουμε κλασσικά και σύγχρονα παραμύθια και αφού περιγράψουν εντυπώσεις παίζουμε με ερωτήσεις που αφορούν στην εξέλιξη, στοιχεία της ιστορίας, σκέψεις για διαφορετικό τέλος.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ 

Με τους περιορισμούς της καραντίνας και τα ελάχιστα μέσα που μπορεί να διαθέτει κάθε παιδάκι σκεφτήκαμε χειροτεχνίες και κάρτες με χαρτιά από το σούπερ μάρκετ ( εύκολα προσβάσιμα) και χαρτοπετσέτες.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου