4η Θεματική Ενότητα : STEM και εκπαιδευτική Ρομποτική στον κύκλο του νερού και την υδροδυναμική.
Αγαπητοί γονείς , σας ενημερώνουμε ότι τις τελευταίες βδομάδες ασχοληθηκαμε με την τεταρτη ενότητα,με θέμα την υδροδυναμική και γενικά διαδικασίες που αναπτύσσουν την κριτική σκέψη,τον επιστημονικό τρόπο σκέψης με πειράματα ,τη μηχανική και την οργάνωση .
Κατασκευή πίνακα διπλής εισόδου με την καταγραφή του καιρού από δεδομένα που παρατηρήθηκαν και καταγράφηκαν από τα ίδια τα παιδιά τους μήνες της σχολικής περιόδου. Ο Σεπτέμβριος και ο Απρίλιος αφαιρέθηκαν λόγω ελλιπών στοιχείων.
Παιχνίδια προσανατολισμού ,κίνησης και κατεύθυνσης σύμφωνα με τις οδηγίες. Διαδρομές στο πλαίσιο .Τα παιδιά μετακινούνται στη διαδρομή σύμφωνα με τις οδηγίες της νηπιαγωγού (2 βήματα δεξιά, μπροστά,πίσω, 3 αριστερά κλπ) ή σύμφωνα με τα βελάκια.
Κατασκευή ποταμού και φράγματος στο περιβόλι μας.
Τα παιδιά με φτυαράκια και τσουγράνες ανοίγουν ένα χαντάκι και αφού με το νερό το πλημμυρίσουν και παρατηρήσουν τη ροή ,την κατεύθυνση και την ορμή του νερού , βάζουν φράγματα για να παρατηρήσουν τη λίμνη που σχηματίζεται και την αλλαγή κατεύθυνσης του νερού.
ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ :Τα παιδιά πειραματίστηκαν με διάφορα υλικά και υγρά. Εφτιαξαν με πλαστελίνη τα δύο μόρια του νερού και παρατήρησαν φυτοπλαγκτόν στο μικροσκόπιο .
Τα παιδιά πειραματίστηκαν με διάφορα δοχεία ( μεζούρες ) και γνώρισαν την έννοια της χωρητικότητας και κατέγραψαν πίνακα διπλής εισόδου με αντικείμενα που βυθίζονται και επιπλέουν.
Ακολουθεί το βιωματικό εργαστήριο με το αγαπημένο ρομπoτάκι των παιδιών bee-bot .Έτσι τα παιδιά θα γνωρίσουν την υπολογιστική σκέψη του προγραμματισμού, βάζοντας το ρομπότ να ακολουθήσει συγκεκριμένη διαδρομή.
Μπράβο σε όλους!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου